Vocado Homepage logo with link company logo
Wynajem nowego samochodu w salonie.

Auto z OC sprawcy

U nas wynajmiesz auto zastępcze z polisy OC sprawcy po zdarzeniu drogowym. Organizujemy oględziny pojazdu, oraz zajmujemy się zgłaszaniem dodatkowych roszczeń z tytułu naprawy pojazdu.

Zamów auto zastępcze przez telefon

  • Miasto z jakiego dzwonisz.
  • Marka, model, rok produkcji auta poszkodowanego.
  • Informacja czy na miejscu zdarzenia była wzywana policja, czy spisane oświadczenie.
  • Nazwa Towarzystwa Ubezpieczeniowego sprawcy (jeśli nie posiadasz takich informacji wystarczy nr rej. pojazdu sprawcy).

Zamów auto zastępcze online

Twoje dane

Twój samochód

Dane dot. szkody

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w procesie rezerwacji pojazdu przez VOCADO z siedziba: Kozanowska 69 54-152 Wrocław. Twoje dane są nam niezbędne do realizacji twojej rezerwacji, w tym do wynajęcia pojazdu, jego wydania i odbioru, przygotowania umowy najmu pojazdu. Moje dane zostały podane przeze mnie dobrowolnie. Zostałem/am poinformowany/a o prawie dostępu do moich danych, oraz możliwości ich poprawiania.

Wyrażam zgodę na udostępnianie moich danych osobowych podmiotom trzecim współpracującym, lub należącym do Grupy VOCADO w zakresie niezbędnym do zrealizowania usługi odpłatnego wynajmu pojazdu, wynajmu pojazdu w ramach assistance, wynajmu pojazdu zastępczego z OC sprawcy, lub z dochodzeniem ewentualnych roszczeń.

Dodaj dokumenty

Upuść swoję pliki tutaj lub kliknij i wybierz.

Najczęściej zadawane pytania.

Czy można wyjeżdżać samochodem zastępczym za granicę?
Najemca może wyjeżdżać za granicę do dowolnego kraju na świecie, bez pytania i bez podawania przyczyny.
Jak długo można mieć auto zastępcze bezgotówkowo?
W przypadku szkody całkowitej (jeżeli Towarzystwo Ubezpieczeniowe przeliczając koszt naprawy pojazdu uznaje, że wartość naprawy przewyższa wartość auta przed szkodą) auto można mieć do momentu otrzymania fizycznie przelewu na wskazany rachunek bankowy + 7 dni na znalezienie nowego auta.
Co jeśli nie zgadzamy się ze zbyt niską kwotą odszkodowania? (Szkoda częściowa)
Sprawdzamy czy ubezpieczyciel ujął wszystkie części w kosztorysie. Najczęściej dodatkowe uszkodzenia wychodzą dopiero po tym jak warsztat/ASO lub nawet sami zdejmiemy zewnętrzne elementy. Wzywamy wtedy dodatkowe oględziny i czekamy na nowy kosztorys. Jeśli osoba poszkodowana nie zamierza naprawiać pojazdu, to pojazd zastępczy przysługuje od momentu otrzymania środków na konto + 4 dni.
Co jeśli nie zgadzamy się ze zbyt niską kwotą odszkodowania? (Szkoda całkowita)
Jeśli jednak wszystko jest ujęte jak należy i jedynie kwota odszkodowania się nie zgadza - trzeba pisać odwołanie lub można nam zlecić poprowadzenie takiej sprawy na prowizję.